Aclığın qarşısını almağın yolları

Əslində iştahınızı azalda bilsəniz, yəni iştahınızı idarə edə bilsəniz, heç çəki problemi ilə də qarşılaşmayacaqsınız. Bunun üçün;


1. Səhər yeməyi

İstər pəhriz edin ya yox səhər yeməyi əsas yeməklərdən biridir. Böyüklər də uşaqlar da səhər yeməyi yeməlidirlər. Gecə bədən yuxu zamanı da enerji sərf edir. Buna görə səhər qalxan kimi səhər yeməyi vacibdir.


2. Kafein

Qəhvəni gündə 2 dəfə içə bilərsiniz. Yaşıl çay da antioksidan xüsusiyyətlərə malikdir, arıqlamağa da kömək edəcək.


3. saqqız

Xüsusilə günortadan sonra 1 ədəd çiynənə bilər, gündə 25 kalori az almağımıza səbəb olur. Yəni həftədə 175 kalori az yemək deməkdir.

saqqız


4. Darçın

Qan şəkərini tarazlıqda saxlayır.

darçın


5. Yağ

Həmişə zeytunyağı, kokos yağı istifadə edin. 

zeytunyağı


6. Lifli qidalar

Gözəl bir görünüş üçün lifli qidalar yeməlisiniz. Xolesterolu azaldırqan şəkərinin azalmasına da kömək edir.

lifli qidalar


7. Limon

Həzm sisteminin nizamlı işləməsini təmin edir. Ayrıca limon suyu yağların həzmini asanlaşdırır.

limon


8. Zülal

Zülallar karbohidratlardan və yağlardan daha uzun müddət tox saxlayır.

protein-001.Jpeg

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here