Hamımız uşaqlarımızın sağlam olmasını istəyirik. Ancaq bu gün uşaqların kilolu və ya obez olmasına səbəb olan bir çox amil var. Piylənmə digər xəstəlikləri də gətirir.

Uşağımın çəkisi normaldır?

Çəkimizin sağlam olub-olmaması ‘bədən kütləsi indeksi’ ilə yoxlanılır. Bu indeks boy kilo nisbətinə görə hesablanır və kişinin çəkisinə görə arıq, normal çəki, kilolu və obez bir təsnifat aparılır.

Bədən kütləsi indeksi uşaqlarda cinsə və yaşa görə dəyişir.

Uşağımın ağırlığına təsir edən amillər hansılardır?

Bir çox amili sadalaya bilərik:

Fiziki fəaliyyət uşaqların sağlam qalması üçün çox vacibdir. Uşaqların gündə bir saat fiziki fəaliyyət göstərməsini təmin etmək lazımdır. Bu bir saatlıq fəaliyyətin davamlı olması lazım deyil. Gündə bir saat müəyyən aralıqlarla tamamlana bilər.

Yemək vərdişləri: Uşaqların müntəzəm səhər yeməyini yeməsi zehni və fiziki cəhətdən çox vacibdir. Uşaqlar çox yeməyə meylli ola bilər, xüsusən çox zərərli qidalar və şəkərli qidalar sevirlər. Belə yemək vərdişləri artıq çəkiyə səbəb olur.

Düzensiz yuxu vərdişləri: Qeyri-müntəzəm yuxu da artıq çəkiyə səbəb olan amillər arasındadır.

TV / Kompüterdə çox vaxt keçirmək: Televiziya və ya kompüter qarşısında çox vaxt sərf etmək, çox vaxt nizamsız yemək və nizamsız yuxu gətirir.

Ailə tarixi: : Kilolu şəxslər olan bir ailədə böyüyən uşaqlar da kilolu ola bilərlər. Bu ailənin yemək vərdişi və ya uşağın ailə genləri ilə əlaqəli ola bilər.

Daha az hərəkət: : Bir kompüter və ya televizorun başında çox vaxt sərf edən uşaqlar az hərəkət etdikcə çəkiləri arta bilər. Ümumiyyətlə, uşağınız çox fəal uşaq olmaya bilər. Fiziki fəaliyyət uşaqların sağlam qalması üçün çox vacibdir. Uşaqların gündə bir saat fiziki fəaliyyət göstərməsini təmin etmək lazımdır. Bu bir saatlıq fəaliyyətin davamlı olması lazım deyil. Gündə bir saat müəyyən aralıqlarla tamamlana bilər.

Piylənmə ilə uşağıma təsir edə biləcək sağlamlıq problemləri nələrdir?

Piylənmə bir çox ciddi sağlamlıq problemini gətirə bilər:

  • Yüksək qan şəkəri və ya diabet
  • Yuxu apnesi (yuxu zamanı aralıqlı nəfəs)
  • Ürək çatışmazlığı
  • Oynaq və sümük xəstəlikləri
  • Qaraciyər xəstəliyi
  • Depresiya

Uşağımı artıq çəkidən necə qoruyum?

Uşaqların yemək vərdişləri yoxlanılmalıdır. Xüsusilə hər səhər səhər yeməyi olan uşaqlar; Tərəvəz, meyvə, bütün taxıl, ət, süd, yumurta kimi sağlam qidalarla qidalanmalıdır. Sağlam olmayan qidalar və içkilərin məhdudlaşdırılması sağlamlığa uyğun olacaq. Bundan əlavə, uşağın həddindən artıq yeməsinin qarşısı alınmalıdır.

uşaq; Çips və şokolad kimi qidaların əvəzinə; Qoz, fındıq, fıstıq kimi sağlam qidalara yönəldilməlidir.

Uşağın yuxu rejimi oturmalıdır. Xüsusilə gecə yuxusu çox vacibdir. Uşaqların müəyyən yuxu qaydalarına sahib olması onları daha sağlam edir. Artıq kilo almağın qarşısını alır.

Fiziki fəaliyyət sağlamlıq üçün çox vacibdir. Bu gəzmək ola bilər. Bu qaçış, üzgüçülük, velosiped sürmək, lift yerinə pilləkənlərdən istifadə etmək olar, bədən əzələlərini hərəkət etdirən bilən bir çox fəaliyyət var. Bu fəaliyyətlər həm fiziki, həm də zehni olaraq uşaqların sağlamlığına töhfə verir.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here